Dagens diss







Dagens diss går till alla tjejbloggare som skriver efter en lista. Är ni totalt jävla talanglösa eller?. Blogga efter en lista i 1 månad, och då inte efter någon lista med punkter ni själva kommit på, nää nu ska varenda tjejbloggare ha samma lista med samma jävla punkter.Pinsamt. Fantasin kan ju knappast flöda och att folk ens vill läsa era bloggar är märkligt!




För er som undgått denna lista så ser den ut såhär.



Dag 1
– Presentera mig själv.

Dag 2 - Min första kyss

Dag 3 - Vad är kärlek.

Dag 4 – Mina rädslor.

Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.

Dag 6 – Min första fylla

Dag 7 – Min bästa vän.

Dag 8 – Ett pinsamt minne

Dag 9 – Min första kärlek.

Dag 10 – Det här saknar jag.

Dag 11 – Mina syskon.

Dag 12 – Förstört något för att betala mindre

Dag 13 – De här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk

Dag 14 – En sak jag ska göra innan jag blir 30

Dag 15 – Mina drömmar.

Dag 16 – Det här är jag beroende utav.

Dag 17 – Mitt favoritminne.

Dag 18 – Det sjukaste jag gjort

Dag 19 - Min absoluta favoritlåt

Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.

Dag 21 – Det här får mig att gråta.

Dag 22 – Det här stör mig.

Dag 23 – Något olagligt jag gjort

Dag 24 – Det gulligaste jag gjort



Spännande.....

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0