Biggest Loser

Har ni följt Biggest loser Sverige? Jag kollade väl de första två programmet men sedan har det kommit annat i vägen (troligen min egen träning). I alla fall idag är det final och tittarna ska nu få se hur mycket vikt finalisterna Karl-fredrik och Maria har tappat efter nio veckors träning på Hälsans slott och tre månaders träning för egen hand hemma.   Klockan 20:00 börjar programmet men nu är jag ju inte sådan att ni ska tvingas vänta till dess, så här får ni en liten spoil.




 
Startvikt: Karl-fredrik 169,6 kg och Maria 114 kg 

 

Jag vet inte hur de lyckats de tre månader de kämpat själva hemma med det här är deras vikt i programmet innan finalen Karl-Fredrik 127,7 kg respektive Maria 91,1 kg.


Båda två har gjort ett riktigt bra jobb helt klart och man kan ju bara imponeras men nu kommer det nästan ännu svårare, bibehålla samma vikt eller rasa ännu mer. Jag själv gick ju ner närmare 10 kg på fyra månader mellan februari-maj, efter en jävla massa tid på band, cykel och crosstrainer och stenhårt förbud när det gällde skräpmat, godis, kakor och läsk. Idag ligger jag på ungefär samma vikt som i maj (har inte vägt mig på en månad) men är inte precis lika hård när det gäller godis och läsk även om jag inte handlar själv. Där emot köper jag fortfarande ingen skräpmat. Har ni gjort en rejäl viktminskning någon gång? hur gjorde ni då? berätta det är sjukt kul att höra!:D

 

Nää men inte ska jag bara sitta här och prata om träning utan nu blir det gymmet, triceps och förbränning nu på förmiddagen  så får jag se om det blir något pass med ben ikväll med. Hej så länge. :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: marwelelegant

har följt hela programmet ! har hejjat på KF hela vägen ! go go kf <3

2010-11-22 @ 14:04:12
URL: http://marwelelegant.blogg.se/
Postat av: Emil

Sjukt jobb av båda.



Gick själv ner 26kg på 2,5 månad(aug-okt). Det är ett jävla slit måste jag säga ;p

2010-11-22 @ 17:36:31
Postat av: Carl

Svar:



Marwel: Tror att han kommer vinna. :P



Emil: Oj det var jävligt starkt jobbat, keep up the good work!:D

2010-11-22 @ 18:08:06
URL: http://mrcarlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0