Allt för er läsare :)

Eftersom jag är ny i ”branschen” ;) så hör jag mig hela tiden runt lite om vad folk tycker och vill läsa på bloggen. Har fått mycket positiv kritik en så länge vilket är kul och gör att jag väljer att fortsätta. Mina modetips har tydligen gått hem medans fotbollen inte var lika poppis (hade nog räknat med det men vafan fotboll är ju underbart:P), sedan så vill ni tydligen se video inlägg och personliga inlägg med mycket bilder. Personliga inlägg och bilder kan jag absolut bjuda på men det där video inlägget håller jag på ett tag (kan dock bjuda på filmer där jag inte sitter och pratar direkt till kameran).



 

 Bild från Halloween fest då jag skulle föreställa varmpyr tror jag :P




Lägger upp ett nytt inlägg snart, håll ut. :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0