Äggkastning på Kissie







Hade någon nämnt ordet blogg för mig för ett år sedan så hade jag troligen bara skakat på huvudet och sagt något med fjortis grej. Men nu sitter jag här själv och bloggar för fullt, är det jag som blivit fjortis eller är det att jag upptäckt en ny ”värld” som är jävligt rolig? Tror på det senare. Bloggvärlden är förbannat rolig!:D Själv följer jag dagligen Paow och Hugo Rosas bloggar, det ingår liksom i min internet rutin. Tycker att båda skriver underhållande och har intressanta liv vilket gör att man vill fortsätta läsa. Hugo skriver också väldigt humoristiskt och det är lite han som inspirerat mig att skriva som jag gör. Idag skriver han tillexempel om att kissie blivit utsatt för äggkastning i Västerås (helt underbart det kan hon allt ha) och ger henne därför lite tips på skyddsutrustningar att införskaffa för framtida besök. Han är förjävla skön alltså!:D



Inga planer för kvällen än så länge och inte hört något men har ni en fest på G så säg till, jag är alltid redo!:D
Glöm inte att kommentera, hej :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: josefine

Jag tyckte det verkade bra! Lite tråkigt att man behöver pendla från Finspång bara :)

2010-11-20 @ 22:41:55
URL: http://joserika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0