Vilka är dessa personer?;)

Som jag skrev förut tänkte jag ha en liten lek där jag publicerar fem bilder på personer som syns/synts i tidningar eller/och tv. Människor man kanske kan känna igen eller så känner ni inte igen dem och då kommer det roliga. Ni ska försöka gissa vad de är för personer alltså vad de sysslar med eller varför de är med i tidningen eller på tv.


















Skriv era gissningar eller om ni vet i kommentarsfältet, svara i 1-5 som bilderna kommer i uppifrån och ned. :)


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: pz

1. USAs president på 40-talet

2. din pappa för 20 år sem

3. han som gör rösten till Kalle Anka

4. den heliga birgitta

5. ....



den sista kunde jag dock inte, och det är ju pinsamt att gissa :)

2010-12-21 @ 00:40:06
Postat av: /Mig

Dryga inte du där nere.



Nae så här ligger det faktiskt till.



1. Han är nån form av politiker inom Socaialdemokraterna i Norrköping.

2.Skulle chansa på någon Paradise Hotel deltagare / Big brother.

3.Kändare än självaste Justin Bieber. Sveriges första självmordsbombare från Tranås.

4.Hon ser ut att arbeta med något socialt. Politiker,Psykolog,gynekolog =P eller liknande.

5.Ensam mamma söker-deltagare? Eller någon nyligen gift halvkänd dam sådär?



Där ja, enklare sagt än gjort. Tackar tackar



Ha ett bra lov Carl, och vad "grym" du var på innebandyn igår ;P

2010-12-21 @ 12:41:53
Postat av: lisen kommer vinna allt

1. politiker i typ nkpg, socialdemokrat

2. någon sportkille, hockeyspelare tror jag för han har snygg rumpa

3. gissar på samma som "mig" självmordsbombaren för jag har inte en aning

4. ser också ut som någon politiker eller en mattant

5. en äkta viken-tjej!

2010-12-24 @ 23:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0