Vidare till pappa

Med skilda föräldrar blir det också jul på skilda ställen. Så efter mormor och morfar åkte jag och min syster hem till Pappa där vi hade lite julklapps utdelning med mina syskon pappa och hans fru Tiina och även Tiinas ex också tillika Basses pappa. :P Jaja här blandar vi gammalt med nytt!;) hahaha





Pappa och Tiinas julklapp från oss barn. En sodastream maskin!:D 


Små bröderna:)




Basses pappa. :)




Om Mrcarlis ska ta en fika på stan eller behöver en ny tandborste!;) Nää
vars ska leta mig en kavaj och skjorta till nyår så pengar behövs. :)


Lillebror fick golfset, tror han fantiserar om att få lika många b-rudar som
Tiger woods därför denna glädje!;)




Skägg, spel och choklad, K!:P



Mer julfirande imorgon då vi ska till farmor och farfar, helt okej för mig!:D haha.. Hoppas ni alla har haft en riktigt bra julafton :)  och skriv gärna vad ni fått!:D Många kramar från Mrcarlis :)


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0