Trevlig kväll hos Jonathan!:)

Hemma från en trevlig kväll med mat, tårta och lite julöl (självklart alkoholfritt;), bara jonte som är 18 vet ni) hos Jonathan. Mycket trevligt. Jonte var dock lite depp för att fylla på en måndag men vafan de kommer fler dagar stora grappen!:D


Lite bilder från kvällen. :)




Så stilig dagen till ära!;)



Jontes lilla krypin. :)









Hela kusinskaran!;)




Måste passa på och ta med Klintas analys utav tuneringen idag med.

"
Tänker tbx på dagens turnering, hur jävla besviken jag är på min stjärnspelare Albin Lundström som dan innan lovat att lyfta laget till en ny nivå´, tyvärr så ljög han mig rakt upp i ansiktet! Däremot är Carl Mrcarlis Turesson En redig man och en sjuk innebandylirare. Utan denna målmaskin så hade vi inte kommit långt! Tack Carl♥
Tack o
ckså till Patrick Kullman som agerade bänkvärmare när ingen annan ställde upp!"

En utmärkt analys och en stor dag för mig. Varma ord från coachen Martin.(Y)
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0