Tillbaka i bloggvärlden

Tillbaka i bloggvärlden efter mitt längsta uppehåll sedan jag började. I torsdags funkade det ju inte att logga in sedan så vet jag inte hur det varit i helgen men har inte riktigt orkat eller haft tiden att blogga. Men nu är jag här!


Tänkte mest bara bjuda på lite bilder från i fredags då vi firade Jonte i förskott då han fyller 18 imorgon. Blev först fika med godistårta som jag och Karin (mest Karin kanske:P) gjorde. Sedan blev det lite ölspel som han fick utav Karin och ett STORT ölglas som han fick av mig. Jävligt trevlig kväll i alla fall. :)
























Lilla ölglaset, jonte ser lite fundersam ut!;)






Linus ger kameran kåtblicken!;)


Enda bilden på mig från kvällen tror jag, men nog bäst så. :S hha






Albin tyckte det var matdags halv 4, snabbmakaroner och kokkorv!:P haha



Simon och Mathilda ramla in kring 3 eller nått sånt med. :)



Tack för kvällen alla. Bilder från fikat kommer när jag fått dem av Pz.:)


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: karin

Det blev en lyckad kväll. :) tårtan blev grym. ;)

2010-12-20 @ 18:33:26
URL: http://karinhultgren.blogg.se/
Postat av: Carl

Tårtan blev av högsta klass och dessutom jävligt god!:D

2010-12-24 @ 23:08:15
URL: http://mrcarlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0