Svaren på människorna bakom de fem bilderna.

Sådär då var det dags att avslöja vilka personer det är som döljer sig bakom de fem bilderna som jag publicerade för några dagar sedan. Beröm till er som svarade (och två av er prickade ju faktiskt rätt på några också.) och jävligt besviken på er som inte ens försökte! Tummen ner...

I alla fall, här kommer svaren. ;)




Lars Stjernkvist - Socialdemokratisk politiker idag kommunalråd i Norrköping



Petter Northug - Norsk längdskidåkare



Taimour Abdulwahab Al-Abdaly – Terrorist, killen som sprängde sig i centrala Stockholm häromveckan.



Annika Östberg - 28 år i amerikanskt fängelse efter att ha blivit dömd för dubbelmord 1981.



Amanda Ögren – Tjejen som nästan var den enda som valde att stötta och tro den våldtagna tjejen i Bjuv då hela samhället trodde på pojken. Googla för att läsa mer om ni nu inte har hört om det förut.


Lättare eller svårare nästa gång? ;)


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: /Mig

Japp, jag gissade, hade x antal rätt och fel. Tycker din blogg är bra[Y] Jag kommer ned te Hotell & Resaturang nån dag. =]



Sen måste jag säga hej te Basse, för han kommer säkert läsa detta =P (Ps, jag har redan sagt till han om Bajen) ;) <3

2010-12-25 @ 00:38:11
Postat av: /Mig

Japp jag gissade. Hade x antal rätt&fel.. Tycker din blogg é bra. Jag kommer ned till Hotell&Restaurang nån dag.=]



Sen måste jag bara passa på att hälsa på Basse vinkar för han lär nog läsa detta.(Ps. jag har redan sagt till Carl om Bajen, men schh om det)=P <3

2010-12-25 @ 00:44:16
Postat av: /Mig

Hihi det var så roligt så jag skrev två någotlunda likadana inlägg. Nae, men förlåt för det <3



Ska inte upprepas o.o



Vinkar igen.

2010-12-25 @ 00:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0