Stan med Micis

Kom hem från stan för en stund sen. Blev ett par timmar med Micis i alla fall, tack för att du följde med det uppskattades verkligen :) (tror jag ska rota fram legot så kan vi leka ngn dag!;) haha :D). Dock så hittade jag knappt något, så jävla svårt med julklappar tycker jag, fick ihop tre saker. Mosters, halva mammas och Victors julklapp. Får ge mig ut igen någon dag. Ska ta och käka lite nu sen blir det hem till sörping och gymmet. Hej :)



 
Tack Micis, you make me happy! :)



Och inte att glömma, champions league fotboll ikväll där våra danska jävlar har chans på åttondels final, tror och hoppas på dem ikväll.  


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Elin

mosters?! :D hehe

2010-12-07 @ 22:32:36
Postat av: Carl

Klart jag hittade klapp till moster!:)

2010-12-07 @ 23:11:01
URL: http://mrcarlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0