Skönhetstips att vänta!;)

Hemma från en dag i serveringen som gått helt okej, känns som att kroppen var kvar hemma bara så att tempot var väl inte det bästa men blir la bättre till imorgon.

Fortsättningsvis ser dagen ut som sådan att jag ska sätta på mig städtantskläder och börja röja upp här hemma efter helgen och hänga tvätt. Kul, INTE alls. :( Se hur mycket ork man har till träning sedan bara, så besviken på Inga att det inte städas. Jag har då bättre saker för mig. Skärpning!!


Nog med tråk inlägg. Tänkte när mamma tar hem kameran så ska jag bjuda på ett litet skönhetstips som jag och Tjerna spåna på under bussresan hem förut. Blir kanon kan jag lova!;) kommer antingen sent ikväll eller imorgon. Hej så länge.



Albin, en skit härlig kille från särskolan som är med oss i klassen!:D



Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0