Servering i skolan.

Andra dagen utan träning. Blev inget gym idag heller då jag åkte hem till pappa och sen somnade jag nästan i min brors säng. Därför ni inte fått något blogginlägg idag heller. Märkligt hur trött man kan vara, hur skolan och detta mörker verkligen suger ut krafterna ur en: jag som skulle köra bröst idag! :/ Aja imorgon ska jag pallra mig till gymmet och sedan tagga fredag för då blir det lite Fiesta, me like!:D  


Annars så har jag servering nu i skolan vilket faktiskt är väldigt kul, roligt att prata med gäster och känna att man får lite uppskattning för sitt arbete. Dagens plus helt klart! (Y). Bjuder på bilder från serveringen och köket på fredag när jag kan ta med kamran för den är hos mamma. Mrcarlis i skjorta, väst, lite backslick och finskor det är grejer de!;)

 
Suddigt bild på mig och mimmi, fiiint! = )



Tänkte avsluta här men bjuder om någon timme på ett inlägg om dödsstraff. Hitta nyss en artikel i Dagens nyheter om dödsstraff och det är något som jag finner intressant så ja det kommer ett till inlägg om en stund. Hej så länge :)  

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0