Peter08 i en dröm..

Usch hade en mardröm inatt alltså. Drömde att jag var i Kimstad på mitt ex tomt i något partytält eller liknande där det stod ett bord och lite stolar. I alla fall så satt jag och nemo? (tror jag.XD) där när Peter08 (för er som inte vet så är det kissies brorsa, galet ful och störd kille) och mitt ex kommer ut från huset...

Förörvrigt var drömmen jävligt konstig då man åkte svävare på någon smal kanal för att ta sig till kimstad. Var också på någon fest med grapparna där medelåldern på festdeltagarna kanske var 9 år. XD haha. Väldigt märklig dröm och vad rädd jag blev att hon hade såååå dålig smak. haha :)







Ska ta och fixa iordning mig nu sen blir det att dra bort till min gammla praktikplats och fråga om de har lite kartonger, ska flytta om lite hemma. Hej sålänge :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0