Paow ska bli min!;)

Eftersom Hugo är tillsammans med min blivande flickvän så måste jag ju någonstans börja min jakt att ta henne ifrån honom. Nu är ju inte det här de enklaste men man får ju som sagt börja någonstans och jag tänkte därför försöka plocka hans ägodelar, nu i form av en film närmare bestämt den senaste Robin Hood filmen. ;)


För att försöka vara lite ärlig så handlar det om en tävling där man kan vinna Robin Hood film och eftersom jag precis som Hugo är en riktigt attention boy så gör man ju självklart det mesta för att synas så mycket som möjligt.

 Vill ni också försöka vinna en utav dessa fem filmer han lottar ut så gör som jag, skriv om tävlingen i din blogg och länka till inlägget. Hej :)


Länk till tävlingen!!!



Hugo som jag skrivit tidigare faktiskt inspirerar mig väldigt
mycket genom sitt sätt att skriva.



Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Mig

Keep up the good work med bloggen. Men ett tips, släng ut temat "Bajen" det passar sig inte riktigt =P



Bästa julkalendern är den där med råttorna och mössen, men för det är inte Greveholm dålig. Greven är ju läskig =O



Sen så kan du ju alltid komma upp till A4 och hälsa på ;)

2010-12-10 @ 15:16:21
Postat av: Elin

men snälla carl kan du sluta prata om de där två eller. det är ju skrämmade att se/höra vad dagen "ungdomar" inspireras av.

2010-12-10 @ 17:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0