Paow kan det där med att göra folk upprörda.

Hahha Paow kan verkligen det där med att göra folk upprörda. Över 350 kommentarer på ett skitinlägg skulle jag vilja säga. Tycker hon skriver väldigt flummigt och jag hade nog uttryckt mig på ett annorlunda vis (även om vi tycker lika i mycket.) om jag valt att kommentera terroristdådet men nu har jag inte tänkt de så det kvittar. :)

Tycker det är lite kul i alla fall, 16 åriga flickor som blir totalt förskräckta "Nej nu måste jag gå in på aftonbladet och trycka på "Vi gillar olika" knappar en gång till för att skona mig från vad mina ögon nyss läst". Haha roligt kvällsnöje att läsa vissa kommentarer. Ska fortsätta med det, hörs senare. :) 



Paow Paow Paow :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0