JOnte har hittat fin flicka!;)

Hemma från gymmet nu och Jonte har allt hittat sig en fin guzz där, fick stretching och grejer!;) haha. Efter nyår blir det att gå in ännu seriösare för att bli större. Börja käka mer och pressa tyngre för att öka i storlek. Inte lätt att både vara kort och smal liksom.:( Så att Magruterna får komma framöver!:)  


Bäst idag: Mamma som kom hem och städa, Tack!<3 Så nu är det fint här hemma igen. Ska förövrigt möblera om på jullovet, flytta in i sovrummet och göra vardagsrumet till just ett vardagsrum. Tror de kan bli fina fisken!:)



Stöbe får stå för bilden ikväll, fin bild från ett mindre vackert kök!:)





Vem var det som Fucking paja soffan utan att säga ngt btw? Vore ju bra om ni sa att en planka under gick sönder. Tack.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: en trogen läsare

Det var jonte jonte jonte jonte jonte jonte jonte jonte!!!

2010-12-14 @ 23:33:16
Postat av: jonte

Va fan säger du tjerna det gjorde jag inte alls ? Eller jag tror inte det men var det jag så fixar jag det :-)

2010-12-15 @ 00:02:45
Postat av: Tjerna

vadå tjerna.

2010-12-15 @ 16:05:48
Postat av: stöbe (i marwel format)

m

2010-12-15 @ 17:01:16
URL: http://www,marwelele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0