Innebandyproffs!;)

Ligger i sängen efter en hård dag som innebandy lirare, ni vet jag är en kille med många sidor. Jag är inte bara en grym bloggare utan även en eminent innebandyspelare!;)

Vi hade innebandy turnering med skolan i mässhallen idag. Jävligt kul faktiskt och tror allt jag blev poäng bäst i laget med mina 4 mål!;) haha.. Nää ärligt så är inte innebandy riktigt min sport men stolt över mina fyra mål för det var väl ungefär det jag gjorde. Albin och Freddie fick sköta själva spelet!;) Lite tråkigt dock med få flickor på planen, inget haffar ställe alltså!:/ haha. Nog om de.

 

Ska strax hoppa in i duschen och göra mig fin, blir upp till Jonte ikväll och fira han på 18 års dag. Stora pojken ni vet! Senare ikväll kommer det ett inlägg där jag ska kolla om ni känner igen lite människor och om ni vet vad de är kända för. T.ex. om jag visar en bild på Roger Pontare så ska ni veta att han är sångare. För att ta ett dåligt exempel. Hörs då. Hej :)



Inte kunde man tro att denna kille både skulle bli en mästare på blogg
och en stjärna på innebandy!;)


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0