Frågestund???

Plopp mätt som en indier skulle sagt. Har precis tryckt i mig lite käk men höll på att gå bärsärk i köket då det inte finns ett jävla skit i skåpen. Skulle koka lite korv bara och tänkte slänga i ett par lagerblad, fanns det hemma då? NAE!!! Inte det viktigaste kanske men man kan fan lacka ur för mindre! Hatar när det inte finns basvaror i skåpen.


Förövrigt fick jag en kommentar om frågestund men vafan frågestund när man inte har massa läsare (ja nu har jag ju inte dålig statistik men än bättre!;) ) blir ju alltid bara parodi, man får ju sitta och skicka frågor till sig själv näst intill. Haha så tror jag hoppar det faktiskt. :)



sommar sommar sommar vart tog du vägen?
:(



Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0