Flodhästar och deja vu

Precis käkat frukost och fixat i ordning oss. In och handla i Norpan lite nu.

Blev stan igår kväll. jag,linus,pz,alegria och tjerna drog in en sväng till deja vu där jag och Linus hade lite skattjakt jag hittade två flaskor av okänt innehåll i snön som vi ställde upp på ett elskåp så om någon inte hittade sin dricka igår så kan det varit vi!;)

Senare drog vi hem hit och hamnade väl i säng kring halv fem då man var tvungen att förklara för Rasmus att en flodhäst faktiskt kan väga 4,5 ton. :)














Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: mathilda

VA DET ROSA I FLASKAN SÅ KAN JAG LOVA ATT DET VA MIN :D va tvungen att droppa den innan jag gick in! (Y)

2010-12-23 @ 13:49:46
URL: http://elintheresiaa.blogg.se/
Postat av: Carl

Svar: Haha var det en stor flaska? :P tror de till och med kan ha varit Tjerna som tömde den isf!:P hahaha

2010-12-24 @ 23:04:39
URL: http://mrcarlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0