En julhälsning från Mrcarlis :)

Jullunchen käkad och Kalle Anka på tv:n traditioner traditioner. Själv är jag väl inte så värst mycket för just julafton. Kanske beror mycket på min otålighet och att jag lätt blir rastlös för utöver julafton så är traditioner något som är väldigt trevligt tycker jag.  Såsom att ladda inför midsommar, valborg eller nyår.   I alla fall så sitter jag ju nu här och bloggar medans Kalle anka rullar på Sveriges alla tv apparater.  

Vad tycker ni själva om julafton och är ni såna som måste se Kalle anka eller gör ni precis som jag och sätter er framför datorerna? :)

 

God jul på er och trevlig fortsättning.














Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

stilig kille! :)

2010-12-24 @ 23:14:33
Postat av: Carl

Svar: Tack Lisen!;) hhaa

2010-12-24 @ 23:27:09
URL: http://mrcarlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0