Dålig uppdatering

Kära bloggläsare, vänner och andra avskum. Får be om ursäkt för min dåliga uppdatering denna helg men igår mådde jag inte så bra och idag har jag också legat och vilat så har inte känt någon lust att blogga.  Vet inte ens vad jag ska skriva nu. Är bara trött men har ni några bra tips på något jag kan skriva om så ge mig!

Själv funderade jag på att kommentera terrorattacken i Stockholm men vet i fan, tycker media gör det så bra själva, inte.... Skygglappar på som vanligt, och en Lena Sundström som får en spyfärdig. Äckligare "journalist" får man leta efter. Aja Go kväll, hej!




Från det ena till de andra, ge mig sommaren och
 dessa underbara människor tillbaka.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Matilda

saknar dig lillebror! <3

sommaren va grym

2010-12-13 @ 14:38:38
Postat av: idisen

tycker du allt kan ha en frågestund!

2010-12-13 @ 19:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0