Bränt lite mer pengar då

Sådär då har man bränt yttligare lite pengar. 60 kr på mat och 200 kr på en tröja jag ska ha imorgon över skjortan tänkte jag (bild längre ned). :) Resten av grapparna handla lite julklappar sådär dagen innan och pz köpte kläder till nyår dagarna innan mellandagsrean (Y). haha ;)


Lite bilder :D



 








Bäst för Tjerna att inte Mathilda ser det här tror jag!;)


Ha över min vita skjorta tänkte jag, svart slips på det med?:)


Nu ska jag hänga tvätt och försöka pallra mig bort till gymmet... Hej :)
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: pz

ameh lägg av ;D det kanske är slut nästa vecka och då står man där naken på nyår :(

2010-12-23 @ 18:35:15
Postat av: Carl

Svar: äsh naket kommer vara uppskattat av b-rudarna men de kan bli kallt!;)

2010-12-24 @ 23:02:32
URL: http://mrcarlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0