Besviken...

Skriver om något som ligger mig nära ikväll, besvikelse. Känslan utav besvikelse, att känna sig sviken är nog bland det värsta som finns. När man längtar efter något och bygger upp en känsla av glädje som sedan raseras på nolltid. Som tur är händer det inte så ofta men när det väl sker känns det ta mig fan lika pissigt varje gång. Att man så lätt kan blåsa luften ur än är nästan läskigt. Aja det är väl tur att man inte är långsint för det här tog jag rätt hårt faktiskt.  Har ni blivit riktigt besvikna någon gång och har ni lätt för att släppa händelser som sårar er?



Haha den här bilden fick mig i alla fall att le lite, söt snubbe!XD

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Emelie

visst har man blivit sviken. det känns självklart jobbigt. men det är bara att blicka framåt och se positivt på saker och ting (: även om de kan va svårt.

2010-12-06 @ 23:07:17
Postat av: Anonym

flåt...

2010-12-06 @ 23:47:08
URL: http://oliiviahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0