Praktik,Träning och köttbullar

Kära bloggläsare nu har jag svikit er igen. Jag är helt enkelt en usel bloggare. Tänkte i alla fall snabbt dra gårdagen för er. Praktik en timme sedan upp till skolan vid 12 för att vi då skulle ha redovisning i alkoholhantering enligt Linus men duktig som han är så tog herrn fel på en timmme. :P I vart fall när redovisningen var klar drog vi ner på stan och käka på kupolen. Tjockt med nice.

Vidare så ägnades kvällen åt träning och det här,
(bildkvalite alá Iphone)

Var och handlade efter gymmet och köpte då 2,2 kilo blandfärs så fick jag för mig att göra köttbullar.:D Blev helt okej för att vara första gången tyckte jag. :)
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0