Är det här slutet?

Är det här slutet? Nästan två veckor sedan jag bloggade senast. Jag sitter och funderar lite på om det ska ta slut här, om bloggen ska läggas ned eller i vart fall ta ett uppehåll. Sedan jag köpte min Iphone så har datorn knappt slagits på vilket också har betytt att jag inte bloggat då som säkert många vet för att blogg.se inte än har någon bloggapp. Det går att blogga men inte med bilder vilket jag tycker är totalt värdelöst, en bild sägs ju säga mer än tusen ord!

Så nu är frågan antingen läggs bloggen ned helt eller så inväntar jag bloggappen. Kommer i alla fall innan jag lägger ned helt berätta om Idol addition som jag och Marwel gjorde i Linköping, dock inte idag men det kommer. Lovar. :)
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0